שיחה מקומית עם נתן אלנתן – תל אביב

אסתי פלד 3 Comment on שיחה מקומית עם נתן אלנתן – תל אביב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מדוע החלטת להתמודד למועצה
זה ישמע אולי כקלישאה אבל אני ברוך ה' אדם מסודר כלכלית, איני מחפש "סידור עבודה", ומוכר 'קצת' בקרב יהודי תל אביב.
חייל אני בצבאו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א וכשנקראתי לדגל, עזבתי הכל וחזרתי.

מה מייחד את רשימתך משאר הרשימות
נעשתה כאן היסטוריה במונחים של היום. כל המפלגות המייצגות את היהדות הדתית והחרדית בתל אביב חברו יחדיו ולמעשה זו הרשימה היחידה בישראל המיוצגת ע"י כל החוגים והעדות כאיש אחד בלב אחד. אני מקוה שהמודל הזה ישמש דוגמא לכל יושבי ארץ ישראל. לפרט ולכלל.

מהם שלושת הדברים הראשונים שתעשה כשתיבחר
ראשית; אפעל להקצאת משאבים שיוויונית וצודקת לכל רבדי האוכלוסיה. במוסדות תורה. בתי כנסת. ישיבות. תרבות תורנית וכו'. שנית; להקלה על מצוקת החלשים ומוסדות התורה ולהטבות שניתן להעניק בארנונה ובהיטלים נוספים ושלישית; בעיית המסתננים. אטפל בתושבי דרום תל אביב כדי להשיב את הביטחון לתושבים. כי צריך לזכור שבעיר תל אביב יש גם תושבים. יש לי שורה ארוכה של צעדים שהם בסמכות העירייה ושבכוונתי ליישם, ולהעביר כחוקי עזר וכו' על מנת להילחם, פשוטו כמשמעו, למען התושבים.

ספר על פעולות מרכזיות שעשית בעבר ורשומות לך ברזומה:
ברוך ה' במשך 8 שנים שהייתי בעייריה בעבר עשיתי דברים גדולים למען הציבור, אזכיר רק מעט מהם,
דאגתי לקביעת קריטריונים לחלוקת תמיכות והקצבות למוסדות הדת והתרבות התורנית, דבר שהביא לגידול עצום של עמותות דתיות וחרדיות שקיבלו הקצבות כי עמדו בקריטריונים.
דאגתי לבתי הספר החרדיים בעיר שיקבלו מבנים ראויים ולא ילמדו בקרוונים, כל מוסדות החינוך החרדי מוזגו במבצע שערכה העירייה.
הגדלתי את תקציב התרבות התורנית בעיר בעשרות אחוזים, וכך הגדלנו את היקף הפעילות הן בכמות והן באיכות, לדוגמה בזמנו עשינו כל שנה אירועי ענק בהיכל התרבות בהשתתפות של כ- 3000 משתתפים.

מה דעתך על המדיניות בעיר לגבי הנחות בארנונה ואכיפת בניה.
המדיניות בנושא הארנונה בעירייה הוא שהעירייה נותנת לכל תושב את מלוא ההנחה שהחוק מאפשר, לדעתי בתל אביב המצב הוא הטוב בארץ, לא צריך ועדת הנחות ולא צריך פרוטקציות.
לגבי אכיפת חוקי הבניה, העירייה אוכפת את החוק כמו שצריך ברוב חלקי העיר, חוץ מאיזור דרום תל אביב, מקום שבו נמצאים המסתננים, בכוונתי להילחם שהעירייה תאכוף את החוק בדרום כפי שהיא אוכפת בשאר חלקי העיר.

איך תשמור על הקשר עם הציבור
בעבר כשכיהנתי כסגן ראש העיריה בתל אביב הקמתי לשכות לפניות הציבור ואני עצמי, כמי שהתושבים זוכרים, זמין 24 שעות לכל תושב ותושב.

האם יש תופעה של אפליית חרדים בעירך. אם כן, מה בדעתך לעשות בנושא
להזכירך; הרשימה שלנו מייצגת את כל התושבים הדתיים והחרדים. כיום אין חלוקה הוגנת של המשאבים ובכוונתי לחזור ולשנות את המצב כפי שעניתי לעיל.

מה תעשה אם לא תיבחר למועצה
בעז"ה אין סיכוי שבעולם שזה יקרה. לשמחתי זו שאלה היפוטתית.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בתור נציג של הדתיים , אתה מדבר בצורה מלאת גאוה שלא הולמת את הדת , כאיש מאמין לומר ״שאין סיכוי שבעולם שזה יקרה ״ זו התנשאות , להזכירך ה׳ מוריש ומעשיר משפיל אף מרומם , לתשומת לבך

  2. 2

    נעשתה היסטוריה ? איך יתכן שהבית היהודי והחרדים רצים ביחד , פתאום הסרוגים טובים ל- ג ולשס , ואם כן למה בשום עיר אחרת לא הסכימו החרדים להצטרף לבית היהודי ?!
    התשובה היא כי בתל אביב נמאס משס והם יעשו הכל כדי להתחבר לאחרים על מנת להציל את עצמם אבל זה לא יעזור , לא לאלנתן ולא לדרעי.

  3. 1

    לאנשי בביוב הלחוצים. דיי כבר עם ההשמצות והטוקבקים הילדותיים. זו באמת הסטוריה שכל המפלגות הדתיות מתאחדות…
    בביוב – חזרה למונית!!!!!